Öyle bir zamana denk geldik ki, çok tahsilli olmanın her zaman en iyi işe sahip olacağımız algısı kafamıza kazındı... Önemli olan niteliklilik. Bugün vinç operatörü olan bir birey 100 bin TL aylık maaş alıyor. Saygılar
Not: direkt olarak size karşı bir saldırı değil, genel bir eleştiri.
Doktora mezunuyum işsizim su anda
19
●1.348
- 30-01-2024, 12:07:32Sizin okuduğunuz bölümler nedir hocamchechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2024, 12:10:34Mesele okumak değil, nitelikli iş bilmek. Benden daha kıdemli bilgisayar mühendisi arkadaşlarım şimdi benim 1/4 param için 30 gün çalışıyor bense onlar hoca kovalarken R10 dan başka yerlerden iş kovalayıp piyasa yaptım. Yani okumak önemsiz mesele bi alanda uzmanlık. Bana göre burada çok kez laf atılan smm panelci arkadaşlar bile bizim bilgisayar mühendislerinden iyi. En azından bir sistem kurup para kazanabiliyorlar. Okul sadece kağıtta bilgidir, boştur mesele piyasa kovalamak.
- 30-01-2024, 12:11:41Hayır geyik değil gerçekobisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2024, 12:13:15çok basit arz talep.vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
etrafta herkez doktorsa ve bir tanesi neşter üretiyorsa neşteri üreten değerli.
olay bu. ARtık herkes diplomalı. Artık herkes birçok konuda bilgi sahibi. Rekabet çok. Bu sebeple niche işler yapmalıyız yada zeki olmalıyız. Çok çabanında önemli olmadığı bir noktadayız - 30-01-2024, 12:13:48Arkadaşa iş bulma konusunda yardımcı olun o zaman hocam.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2024, 12:17:54Hocam asıl mesele değerinin bilineceği yerde bulunmaman, balıkesir edremitte yaşayan ben apple genius olarak ayrıldığım işimden sonra burada iş bulamadığım için asgari ücretin yarısı para ile sabah 7 akşam 7 işte çalışmak zorunda kalmıştım, siz çok yetenekli olabilirsiniz ama yetenekleriniz işverenin işine yaramayabilir veya yarayacak şekilde kendinizi pazarlayamamış olabilirsiniz.