Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktora mezunu olup işsiz olmak garip bir olay belediyeye başvuru yapsanız onlar bile alır şahsen ben önlisans mezunuyum freelancer olarak çalışıyorum 17.000₺ için sabah kalk işe git derdim yok
Arkadaşa iş bulma konusunda yardımcı olun o zaman hocam.