• 30-01-2024, 06:14:24
    #10
    Başlık İngilizce yazılıp, bütün mailin kalan kısmını Türkçe olması garip. Güzel bir ödül varsa ben başka bir açık bulurum, üzerine mail doğruysa bulduğu maildeki elemanın açığı da bulup kaparım hatta . Bahsi geçen 0nyx diye birini de duymadım daha önce hiç , oltalama değilse genelde bu alemde birbirlerini tanır insanlar az çok..
  • 30-01-2024, 09:09:27
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    biraz detay iste . samimi olduğunu öğrenmek için . eğer gerçekten kullandığın yapıya göre konuşuyorsa doğru söylüyor yoksa sil gitsin .
  • 30-01-2024, 09:14:41
    #12
    BERKANK4YA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlık İngilizce yazılıp, bütün mailin kalan kısmını Türkçe olması garip. Güzel bir ödül varsa ben başka bir açık bulurum, üzerine mail doğruysa bulduğu maildeki elemanın açığı da bulup kaparım hatta . Bahsi geçen 0nyx diye birini de duymadım daha önce hiç , oltalama değilse genelde bu alemde birbirlerini tanır insanlar az çok..
    İngilizceden Türkçeye çevrilmiş hali zaten orada yazıyor ama oda yanlış yazıyor mesajın içeriğine bakınca çevrilmiş metin olduğu belli zaten Türkçe yazan birisinin yapmayacağı hatalar var
  • 30-01-2024, 12:36:14
    #13
    BERKANK4YA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlık İngilizce yazılıp, bütün mailin kalan kısmını Türkçe olması garip. Güzel bir ödül varsa ben başka bir açık bulurum, üzerine mail doğruysa bulduğu maildeki elemanın açığı da bulup kaparım hatta . Bahsi geçen 0nyx diye birini de duymadım daha önce hiç , oltalama değilse genelde bu alemde birbirlerini tanır insanlar az çok..
    Başlık İngilizce yazılıp, bütün mailin kalan kısmını Türkçe olması garip degil, cunku arkadas inglizceden cevirmis inglizce olan emailini. Orda iki defa bundan bahsediliyor en ustte. Garip olan bunu gormemeniz veya gorup anlamamaniz.
  • 30-01-2024, 15:14:40
    #14
    BERKANK4YA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlık İngilizce yazılıp, bütün mailin kalan kısmını Türkçe olması garip. Güzel bir ödül varsa ben başka bir açık bulurum, üzerine mail doğruysa bulduğu maildeki elemanın açığı da bulup kaparım hatta . Bahsi geçen 0nyx diye birini de duymadım daha önce hiç , oltalama değilse genelde bu alemde birbirlerini tanır insanlar az çok..
    Mail üzerinden otomatik türkçeye çevirdim , normalde mail ingilizce
  • 30-01-2024, 22:48:09
    #15
    Bende siber güvenlik uzmanı olarak çalışıyorum bug bounty ve pentest hizmetleri veriyorum.Bazen mesleki dezenformasyon olarak girdiğim sitelerde de açıklara bakıyorum.Bulursam bildiriyorum site sahibine.Tabii bir ödül beklemesi de olağan bir durum.Siz düşük,orta,yüksek ve kritik açıklarda verebileceğiniz ödül miktarını arkadaşa söyleyin.Zaten sizden herhangi bir bilgi istememesi lazım.Ona uyarsa güvenlik açığını size anlatır.Kontrol edip kapatırsınız arkadaşa ödemesini gönderirsiniz.Onun dışında ekstra para isterse yada ekstra bilgi isterse vermenize gerek yok.