Başlık İngilizce yazılıp, bütün mailin kalan kısmını Türkçe olması garip. Güzel bir ödül varsa ben başka bir açık bulurum, üzerine mail doğruysa bulduğu maildeki elemanın açığı da bulup kaparım hatta . Bahsi geçen 0nyx diye birini de duymadım daha önce hiç , oltalama değilse genelde bu alemde birbirlerini tanır insanlar az çok..