Başlık İngilizce yazılıp, bütün mailin kalan kısmını Türkçe olması garip. Güzel bir ödül varsa ben başka bir açık bulurum, üzerine mail doğruysa bulduğu maildeki elemanın açığı da bulup kaparım hatta

. Bahsi geçen 0nyx diye birini de duymadım daha önce hiç , oltalama değilse genelde bu alemde birbirlerini tanır insanlar az çok..
İngilizceden Türkçeye çevrilmiş hali zaten orada yazıyor ama oda yanlış yazıyor mesajın içeriğine bakınca çevrilmiş metin olduğu belli zaten Türkçe yazan birisinin yapmayacağı hatalar var