BERKANK4YA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlık İngilizce yazılıp, bütün mailin kalan kısmını Türkçe olması garip. Güzel bir ödül varsa ben başka bir açık bulurum, üzerine mail doğruysa bulduğu maildeki elemanın açığı da bulup kaparım hatta . Bahsi geçen 0nyx diye birini de duymadım daha önce hiç , oltalama değilse genelde bu alemde birbirlerini tanır insanlar az çok..
Mail üzerinden otomatik türkçeye çevirdim , normalde mail ingilizce