• 26-01-2024, 15:23:45
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ayintap27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vaat edilen sözlerle , yapılan işlerin farklı olduğu yere dönüştürdüler güzel ülkemizi maalesef artık.. Hep yalan dolan..
    Yahu işine bak güzel kardeşim. Bu devlet, bu hükümet hangi sözünü verdi de tutmadı? Önceden memur, emekli maaşını bile alamıyordu gününde. Şimdi bu hükümet varken maaşlarının herkes tıkır tıkır günü geldiğinde yatacağını biliyor. Boş konuşup insanların canını sıkmayın.
  • 26-01-2024, 15:27:01
    #20
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu işine bak güzel kardeşim. Bu devlet, bu hükümet hangi sözünü verdi de tutmadı? Önceden memur, emekli maaşını bile alamıyordu gününde. Şimdi bu hükümet varken maaşlarının herkes tıkır tıkır günü geldiğinde yatacağını biliyor. Boş konuşup insanların canını sıkmayın.
    Ben işime bakıyorum sen merak etme güzel kardeşim, hangi sözünü tuttu konusuna girersek işin içinden çıkamayız, herkes neyin ne olduğunu kendi işine geldiğince biliyor , o yüzden istersenz böyle konuşup can sıkma işinize siz bakın.
  • 26-01-2024, 17:08:07
    #21
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu işine bak güzel kardeşim. Bu devlet, bu hükümet hangi sözünü verdi de tutmadı? Önceden memur, emekli maaşını bile alamıyordu gününde. Şimdi bu hükümet varken maaşlarının herkes tıkır tıkır günü geldiğinde yatacağını biliyor. Boş konuşup insanların canını sıkmayın.
    3 kuruş parayıda gününde yatırsınlar, zahmet olacak.
  • 26-01-2024, 17:38:52
    #22
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Az önce hesabı kontrol ettim. 8700₺ küsür para yatırılmış. Normalde 11000 küsür olmamış mıydı en düşük EYT maaşı? Hani şöyle yaptık, böyle yaptık diye açıklama yapmışlardı. Neden zamlar yansımadı? ŞikayetVar üzerinden araştırma yaptığımda birçok kişiye eksik yatırılmış. SGK'yı arasak çözüme ulaşır mı? Yoksa farklı bir sebebi mi var?

    Teşekkürler.
    Konudan bağımsız, siz emekli misiniz ?
  • 26-01-2024, 17:43:06
    #23
    arkadaşlar en düşük emekli maaşı ne kadar şuan 11 mi oldu
  • 26-01-2024, 20:44:31
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Farklar nasıl olsa ödenir.32 yıllık adamın emekli maaşı 10 bin tl.adam 42 yaşında 5bin günle emekli olan adamada 10bin maaş veriyor.bu ne ya...nerdesin ey adalet....
  • 26-01-2024, 21:45:54
    #25
    Yılın ilk asgari ücretini alsın insanlar para erimeye başlasın eksik tutarı öyle verirler.
  • 26-01-2024, 23:06:24
    #26
    Edevlette bakın nekadar zam yattığı.
  • 27-01-2024, 00:21:04
    #27
    zam verilirken bile 1 ay sonra yatar maaşlara.ama eyt i bilmiyorum.oda öyle olması lazım.memur emekli sandığında farklar maaştan önce veriliyor bu arada.