• 26-01-2024, 09:15:49
    #10
    12.449 TL olarak yatırıldı bize
  • 26-01-2024, 09:16:06
    #11
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılan açıklamalarda Ocak 2024 itibari ile olduğu idi. Bu süreç ne kadar sürer tahmini olarak?
    Resmi Gazete'de yeni yayımlandı bir hafta içinde yatar.
  • 26-01-2024, 09:17:17
    #12
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yatan paranın açıklamasında FARK yazmıyor mu? Annemin maaşı yatınca benim telefonumdaki uygulamaya mesaj geliyor. Orada Fark yazıyor. Maaş her zaman aldığınız günde mi yattı?
    Evet hocam, her zaman aldığımız günde yatmış oldu ama açıklamada "Fark" ibaresi gibi bir şey bulunmuyor. Her zamanki gibi "SGK Ödemesi" yazıyor.
  • 26-01-2024, 09:17:51
    #13
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Az önce hesabı kontrol ettim. 8700₺ küsür para yatırılmış. Normalde 11000 küsür olmamış mıydı en düşük EYT maaşı? Hani şöyle yaptık, böyle yaptık diye açıklama yapmışlardı. Neden zamlar yansımadı? ŞikayetVar üzerinden araştırma yaptığımda birçok kişiye eksik yatırılmış. SGK'yı arasak çözüme ulaşır mı? Yoksa farklı bir sebebi mi var?

    Teşekkürler.
    Daha meclisten yeni geçti karar resmi gazatede yayınlandıktan sonra aldığınız maaş ile aradaki fark hesaplanıp hesabınıza yatar siz zannediyorsunuz ki mecliste oylama yapılır yapılmaz hemen hesaba yatacak. Bunlar bir süreçtir.
  • 26-01-2024, 09:20:38
    #14
    Sizi sevmiyorlar galiba
  • 26-01-2024, 09:22:21
    #15
    Hocam haber sitelerinde, "resmi gazetede yayınlandıktan sonra 1 hafta içerisinde farklar yatacak" şeklinde yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam.
  • 26-01-2024, 09:26:22
    #16
    Memurlara vs. aynı şekilde ilerliyor. Önce para yatar daha sonra resmi işlemler bitince fark olarak tekrar yatırırlar.
  • 26-01-2024, 09:47:09
    #17
    Aradaki fark önümüzdeki aylarda ödenecek
  • 26-01-2024, 13:31:05
    #18
    fâni editör.
    Eksik yatanlara diğer maaşta veya ara ödemeyle tamamlanır merak etmeyin.