Merhabalar,
Az önce hesabı kontrol ettim. 8700₺ küsür para yatırılmış. Normalde 11000 küsür olmamış mıydı en düşük EYT maaşı? Hani şöyle yaptık, böyle yaptık diye açıklama yapmışlardı. Neden zamlar yansımadı? ŞikayetVar üzerinden araştırma yaptığımda birçok kişiye eksik yatırılmış. SGK'yı arasak çözüme ulaşır mı? Yoksa farklı bir sebebi mi var?
Teşekkürler.
Daha meclisten yeni geçti karar resmi gazatede yayınlandıktan sonra aldığınız maaş ile aradaki fark hesaplanıp hesabınıza yatar siz zannediyorsunuz ki mecliste oylama yapılır yapılmaz hemen hesaba yatacak. Bunlar bir süreçtir.