Yahu işine bak güzel kardeşim. Bu devlet, bu hükümet hangi sözünü verdi de tutmadı? Önceden memur, emekli maaşını bile alamıyordu gününde. Şimdi bu hükümet varken maaşlarının herkes tıkır tıkır günü geldiğinde yatacağını biliyor. Boş konuşup insanların canını sıkmayın.
3 kuruş parayıda gününde yatırsınlar, zahmet olacak.