• 25-01-2024, 19:20:31
    #1
    Yks 2025 için hazırlanıyorum yaşım 23 matematik alanında çok berbatım ezberim iyidir hukuk eşit ağırlık ne derece matamatik var hukukta okumaya değer mi bu yaşta
  • 25-01-2024, 19:24:40
    #2
    Adalet bitirdim ortak dersler mevcut; hocam tamamen anlamaya dayalı bir zaman sonra ezber bile etki etmiyor. Ben de aynı şekil DGS ve KPSS'ye hazırlanıyorum. Matematiği hale bitiremedim. Bunu bitirene kadar coğrafya ve vatandaşlığı bitirirdim. Ancak DGS ilk gireceğim sınav olacağı için ve matematiğim de kötü olduğu için matematik çalışıyorum. Sorunuza gelecek olursam okumanın yaşı yoktur 25 yaşında üniye gitseniz yarısı sizden büyüktür ünidekilerin.
  • 25-01-2024, 19:26:01
    #3
    Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adalet bitirdim ortak dersler mevcut; hocam tamamen anlamaya dayalı bir zaman sonra ezber bile etki etmiyor. Ben de aynı şekil DGS ve KPSS'ye hazırlanıyorum. Matematiği hale bitiremedim. Bunu bitirene kadar coğrafya ve vatandaşlığı bitirirdim. Ancak DGS ilk gireceğim sınav olacağı için ve matematiğim de kötü olduğu için matematik çalışıyorum. Sorunuza gelecek olursam okumanın yaşı yoktur 25 yaşında üniye gitseniz yarısı sizden büyüktür ünidekilerin.
    Malesef kendime güvenim neredeyse sıfır
    • Koray
    Koray bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-01-2024, 19:31:38
    #4
    Adaletsiz dünyada adalet aramak aptallıktır!

    Bu benim şahsi görüşüm.
    Ama okuma farzdır. Okuyun!
    • TheSeth
    • İnoxweb
    TheSeth ve İnoxweb bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 25-01-2024, 19:52:43
    #5
    Çalışırsan rahat edersin, çok zevkli bir bölüm. Ancak çevreyi dinlemeyin, stajyer iken dahi kendimi yeterince geçindirecek ücretler kazanıyordum.
  • 26-01-2024, 15:51:52
    #6
    Platin üye
    Pm kutunuz dolu