Adalet bitirdim ortak dersler mevcut; hocam tamamen anlamaya dayalı bir zaman sonra ezber bile etki etmiyor. Ben de aynı şekil DGS ve KPSS'ye hazırlanıyorum. Matematiği hale bitiremedim. Bunu bitirene kadar coğrafya ve vatandaşlığı bitirirdim. Ancak DGS ilk gireceğim sınav olacağı için ve matematiğim de kötü olduğu için matematik çalışıyorum. Sorunuza gelecek olursam okumanın yaşı yoktur 25 yaşında üniye gitseniz yarısı sizden büyüktür ünidekilerin.