• 25-01-2024, 10:17:13
    #1
    Merhaba,

    (işlerimden dolayı) arkadaşlar ben Şubat ya da mart ayında gitmek istiyordum. Bunu şubat'a çekebilir miyiz ya da 2025 Ocak'a erteleyebilir miyiz ?



    ayrıca eğitim birliği nasıl, bölge nasıl bilen var mı ? yorum yapabilir misiniz ?








  • 25-01-2024, 10:21:38
    #2
    loocas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    (işlerimden dolayı) arkadaşlar ben Şubat ya da mart ayında gitmek istiyordum. Bunu şubat'a çekebilir miyiz ya da 2025 Ocak'a erteleyebilir miyiz ?



    ayrıca eğitim birliği nasıl, bölge nasıl bilen var mı ? yorum yapabilir misiniz ?








    hocam bende ocak 3 te bedelli den geldim aynı yıl içinde değişiklik yapılabildiğini duydum e devlet üzerinden
  • 25-01-2024, 10:21:48
    #3
    Aynı dertten müzdaribim temmuz çıktı işlerimizin en yoğun olduğu dönem nasıl erteleyebiliriz?
  • 25-01-2024, 10:22:03
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Amasya'da acemiliğimi yapmıştım. Çok büyük tugay. Bizim zamanımızda komutanlar iyiydi. Bedelli için ne olur bilemem. Şimdiden hayırlı teskereler.
  • 25-01-2024, 10:22:25
    #5
    Muhtemelen imkansız herkesin işi var. Kimseye bir değişiklik yapacaklarını sanmam o yüzden tercih seçeneğini sunuyorlar zaten.
  • 25-01-2024, 10:26:01
    #6
    benimde aynısıymış eylül ayına denk gelmiş.
  • 25-01-2024, 10:29:58
    #7
  • 25-01-2024, 10:30:00
    #8
    Bedelli kaç oldu son olarak?
  • 25-01-2024, 10:30:21
    #9
    loocas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    (işlerimden dolayı) arkadaşlar ben Şubat ya da mart ayında gitmek istiyordum. Bunu şubat'a çekebilir miyiz ya da 2025 Ocak'a erteleyebilir miyiz ?



    ayrıca eğitim birliği nasıl, bölge nasıl bilen var mı ? yorum yapabilir misiniz ?








    amasya’dan geldim birkaç ay önce. 250 kişilik yerde 450 kişi yaşamak zorunda olacağınız için şimdiden geçmiş olsun