Merhaba,
(işlerimden dolayı) arkadaşlar ben Şubat ya da mart ayında gitmek istiyordum. Bunu şubat'a çekebilir miyiz ya da 2025 Ocak'a erteleyebilir miyiz ?
ayrıca eğitim birliği nasıl, bölge nasıl bilen var mı ? yorum yapabilir misiniz ?
amasyadan geldim birkaç ay önce. 250 kişilik yerde 450 kişi yaşamak zorunda olacağınız için şimdiden geçmiş olsun