Merhaba,

(işlerimden dolayı) arkadaşlar ben Şubat ya da mart ayında gitmek istiyordum. Bunu şubat'a çekebilir miyiz ya da 2025 Ocak'a erteleyebilir miyiz ?



ayrıca eğitim birliği nasıl, bölge nasıl bilen var mı ? yorum yapabilir misiniz ?