Merhaba,
(işlerimden dolayı) arkadaşlar ben Şubat ya da mart ayında gitmek istiyordum. Bunu şubat'a çekebilir miyiz ya da 2025 Ocak'a erteleyebilir miyiz ?
ayrıca eğitim birliği nasıl, bölge nasıl bilen var mı ? yorum yapabilir misiniz ?
hocam bende ocak 3 te bedelli den geldim aynı yıl içinde değişiklik yapılabildiğini duydum e devlet üzerinden