• 25-01-2024, 01:42:20
    #10
    cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 aylık net gelirden x 12 ay yaparak çıkan sonucu ortalama olarak düşünebilirsiniz
    360k için satmaya değmez bence. sizce ?
  • 25-01-2024, 01:43:39
    #11
    Genelde R10'da siteler 12 ay veya maksimum 24 ay geliri ile satılıyor.
    Toplu paraya da ihtiyacınız olsa yapacağınız iş çok basit. Aylık 30.000 TL ödeme planına göre kredi çekin. Toplu paranızı kullanın, kredinizi de bu pasif gelir ile ödeyin. Site de elinizde kalmaya devam eder, pasif geliriniz de.
  • 25-01-2024, 01:44:25
    #12
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    360k için satmaya değmez bence. sizce ?
    istikrarlı bir şekilde kazanıyorsanız bırakın kalsın kazanmaya devam edin. acil bir nakit sıkışıklığı olursa faizsiz kredi/avans toplamaya çalışın. kredi kartınız varsa ordan da %2.79 12 aylık kullanırsınız ben 2.79 dan çekiyorum hep, malum 4.50 civarlarındaki oranlardan kimse çekmek istemiyor.
  • 25-01-2024, 02:02:39
    #13
    Bu alanda yeterli bilgim yok ama normal ticari açıdan bakarsak 15k nın altına satılmaması gerek düşüncesindeyim.
  • 25-01-2024, 06:04:33
    #14
    Doların trde sürekli yükseldiğini var sayarsak ve belediye seçimlerinden sonra tavan yapacagini göz önünde bulundurursak. Satmaniz kendi ayağınıza sıkmak tır . Dolar değil TL olsa okey ama kazanç dolar ise satmayın hergun eksi bakiye size yazar.