Doların trde sürekli yükseldiğini var sayarsak ve belediye seçimlerinden sonra tavan yapacagini göz önünde bulundurursak. Satmaniz kendi ayağınıza sıkmak tır . Dolar değil TL olsa okey ama kazanç dolar ise satmayın hergun eksi bakiye size yazar.