360k için satmaya değmez bence. sizce ?
istikrarlı bir şekilde kazanıyorsanız bırakın kalsın kazanmaya devam edin. acil bir nakit sıkışıklığı olursa faizsiz kredi/avans toplamaya çalışın. kredi kartınız varsa ordan da %2.79 12 aylık kullanırsınız ben 2.79 dan çekiyorum hep, malum 4.50 civarlarındaki oranlardan kimse çekmek istemiyor.