• 20-01-2024, 15:38:55
    #1
    Merhaba herkese,

    R10 üzerinden 5-6 kişiyle farklı zaman dilimlerinde Instagram'da kullanılmayan bir hesabın kullanıcı adının alınması için anlaştık. Her biri ücreti aldıktan sonra 2 hafta bekletip iade etti. Bir şey denendi mi onu da bilmiyorum.

    Kimseyi kötülemek değil derdim ama anlayamıyorum buradaki amacı. 2 haftada ne kazanılabilir?
  • 20-01-2024, 15:40:20
    #2
    Faiz oranları yüksek
    Mal alıp satar vs.
  • 20-01-2024, 15:41:32
    #3
    Python Coder
    Faizsiz para almış oluyorlar. İadeniz yapıldığı için - trade veremiyorsunuz, şikayet konusu açamıyorsunuz, dolayısıyla satıcı için olumsuz bir durum olmuyor. Bu şekilde parayı çeviriyorlar.
  • 20-01-2024, 15:41:39
    #4
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz oranları yüksek
    Mal alıp satar vs.
    hocam 1.500 minimum verdiğim, 3.000 maksimum verdiğim ücret, o paralarla faiz veya ticaret yapmaları bana çok mümkün gelmedi aslında.
  • 20-01-2024, 15:42:24
    #5
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faizsiz para almış oluyorlar. İadeniz yapıldığı için - trade veremiyorsunuz, şikayet konusu açamıyorsunuz, dolayısıyla satıcı için olumsuz bir durum olmuyor. Bu şekilde parayı çeviriyorlar.
    hocam bu yöntem epey yaygın herhalde. çok fazla kişi yapıyor forumda
  • 20-01-2024, 15:47:39
    #6
    İade işleminde trade kullanılabilmeli, tarafsız olarak "iş teslim edilemedi" şeklinde trade atılabilmeli.
  • 20-01-2024, 15:48:49
    #7
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İade işleminde trade kullanılabilmeli, tarafsız olarak "iş teslim edilemedi" şeklinde trade atılabilmeli.
    yüzde yüz katılıyorum. konu başlıklarında hizmet alan kişilere başarılı oldu mu şeklinde mesaj atmak gerekiyor aksi halde.
  • 20-01-2024, 15:53:22
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yapan kişi muhtemelen kumar da oynuyor olabilir
  • 20-01-2024, 16:04:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Tarafsız olan tradeden atıp açıklamaya iş yapılmadı vesayre yazsanız silinir mi?