Merhaba herkese,
R10 üzerinden 5-6 kişiyle farklı zaman dilimlerinde Instagram'da kullanılmayan bir hesabın kullanıcı adının alınması için anlaştık. Her biri ücreti aldıktan sonra 2 hafta bekletip iade etti. Bir şey denendi mi onu da bilmiyorum.
Kimseyi kötülemek değil derdim ama anlayamıyorum buradaki amacı. 2 haftada ne kazanılabilir?
Parayı oyalamaktaki amaç ne?
9
●504
- 20-01-2024, 15:38:55
- 20-01-2024, 15:41:32Faizsiz para almış oluyorlar. İadeniz yapıldığı için - trade veremiyorsunuz, şikayet konusu açamıyorsunuz, dolayısıyla satıcı için olumsuz bir durum olmuyor. Bu şekilde parayı çeviriyorlar.
- 20-01-2024, 15:41:39hocam 1.500 minimum verdiğim, 3.000 maksimum verdiğim ücret, o paralarla faiz veya ticaret yapmaları bana çok mümkün gelmedi aslında.nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2024, 15:42:24hocam bu yöntem epey yaygın herhalde. çok fazla kişi yapıyor forumdakeremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2024, 15:48:49yüzde yüz katılıyorum. konu başlıklarında hizmet alan kişilere başarılı oldu mu şeklinde mesaj atmak gerekiyor aksi halde.profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
