keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faizsiz para almış oluyorlar. İadeniz yapıldığı için - trade veremiyorsunuz, şikayet konusu açamıyorsunuz, dolayısıyla satıcı için olumsuz bir durum olmuyor. Bu şekilde parayı çeviriyorlar.
hocam bu yöntem epey yaygın herhalde. çok fazla kişi yapıyor forumda