profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İade işleminde trade kullanılabilmeli, tarafsız olarak "iş teslim edilemedi" şeklinde trade atılabilmeli.
yüzde yüz katılıyorum. konu başlıklarında hizmet alan kişilere başarılı oldu mu şeklinde mesaj atmak gerekiyor aksi halde.