Merhaba herkese,

R10 üzerinden 5-6 kişiyle farklı zaman dilimlerinde Instagram'da kullanılmayan bir hesabın kullanıcı adının alınması için anlaştık. Her biri ücreti aldıktan sonra 2 hafta bekletip iade etti. Bir şey denendi mi onu da bilmiyorum.

Kimseyi kötülemek değil derdim ama anlayamıyorum buradaki amacı. 2 haftada ne kazanılabilir?