• 19-01-2024, 00:20:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Arvensan.com sitemizi degistirdik. Paketlerimizi guncelledik. Sitemizi Degerlendirir misiniz? Paketler nasıl ? Görünüm nasıl? Olumlu da olumsuz da düşünceleriniz önemlidir.

    Ayrıca denemek veya destek vermek isteyenler için hosting alımlarında belirlenen fiyatta ek %20 indirim kodu r10a özel r10hosting2024 koduyla kullanılabilir
  • 19-01-2024, 00:21:36
    #2
    Açılma hızı yavaş hocam, tasarımsal olarak fena değil. Geliştirilmesi gereken yerler var. İyi çalışmalar.
  • 19-01-2024, 00:24:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açılma hızı yavaş hocam, tasarımsal olarak fena değil. Geliştirilmesi gereken yerler var. İyi çalışmalar.
    Hizlanndirmayla ilgili farkındayız çalışmalarımız devam ediyor görüşünüz için çok teşekkür ederim
  • 19-01-2024, 00:59:32
    #4
    Merhaba,

    Açılma hızı bende çok fark etmedi. Belkide internet bağlantısı ile alakalı olabilir.
    Primary font olarak Euclid Circular kullanmışsınız. Ancak secondary font Georgia olmamalı diye düşünüyorum. Daha modern bir font kullanılabilirdi. Başka bir ihtimalde başlıklarda Euclid Circular fontunu, paragraflarda Georgia kullanmanız daha iyi olabilir.
    Logonuzu png formatında yüklemişsiniz, görüntü boyutu büyük olmasına rağmen telefondan girdiğimde görüntü kalitesi çok düşük göründü.
    Ana navigasyon alanında Anasayfa metninin yanında kullanılan ikon çok rahatsız etti. Metin yerine yalnızca home ikonu olabilirdi ya da tamamen kaldırılabilirdi.
    Size özel web sitesi paketleri alanında kullanılan ikonlar ile yanındaki paragraf arasına bir boşluk vermek iyi olacaktır. Çok iç içe görünüyorlar, gözü rahatsız ediyor.
    Footer üzerindeki logo ve sosyal medya linklerinin olduğu alanda instagramdan sonra gelen kutunun ikonu görünmüyor.

    Yukarıda belirttiğim maddeler tamamen kişisel düşüncelerimden oluşmaktadır. Başarılar dilerim.
  • 19-01-2024, 01:02:28
    #5
    Mobilden baktığım kadarıyla yorumlayayım;

    En başta site hızı düşük. İkincisi arayüz olarak bana göre yetersiz. Yani son kullanıcı sonuca bakar. Arkaplanda ne olduğunu bilmez. Görseller ile göstereyim.

    1-)


    "Alan adı ara" butonunun yazısı kayık.

    2-)



    Bu Alan da bozuk.

    3-)

    Bu alan da çok gözüme güzel görünmedi. Yazılar kayboluyor gibi geliyor.

    Eleştirimi olumlu anlayıp düzeltin lütfen. "Son kullanıcı" olarak yorumluyorum.
  • 19-01-2024, 01:25:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    vuralyalcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Açılma hızı bende çok fark etmedi. Belkide internet bağlantısı ile alakalı olabilir.
    Primary font olarak Euclid Circular kullanmışsınız. Ancak secondary font Georgia olmamalı diye düşünüyorum. Daha modern bir font kullanılabilirdi. Başka bir ihtimalde başlıklarda Euclid Circular fontunu, paragraflarda Georgia kullanmanız daha iyi olabilir.
    Logonuzu png formatında yüklemişsiniz, görüntü boyutu büyük olmasına rağmen telefondan girdiğimde görüntü kalitesi çok düşük göründü.
    Ana navigasyon alanında Anasayfa metninin yanında kullanılan ikon çok rahatsız etti. Metin yerine yalnızca home ikonu olabilirdi ya da tamamen kaldırılabilirdi.
    Size özel web sitesi paketleri alanında kullanılan ikonlar ile yanındaki paragraf arasına bir boşluk vermek iyi olacaktır. Çok iç içe görünüyorlar, gözü rahatsız ediyor.
    Footer üzerindeki logo ve sosyal medya linklerinin olduğu alanda instagramdan sonra gelen kutunun ikonu görünmüyor.

    Yukarıda belirttiğim maddeler tamamen kişisel düşüncelerimden oluşmaktadır. Başarılar dilerim.
    İlginiz yorumunuz ve değerlendirmeniz için çok teşekkür ederim dikkate muhakkak alacağız.
    MythDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobilden baktığım kadarıyla yorumlayayım;

    En başta site hızı düşük. İkincisi arayüz olarak bana göre yetersiz. Yani son kullanıcı sonuca bakar. Arkaplanda ne olduğunu bilmez. Görseller ile göstereyim.

    1-)


    "Alan adı ara" butonunun yazısı kayık.

    2-)



    Bu Alan da bozuk.

    3-)

    Bu alan da çok gözüme güzel görünmedi. Yazılar kayboluyor gibi geliyor.

    Eleştirimi olumlu anlayıp düzeltin lütfen. "Son kullanıcı" olarak yorumluyorum.
    İlginiz yorumunuz ve değerlendirmeniz için çok teşekkür ederim dikkate muhakkak alacağız. Olumlu yorum aksine olumsuz yapılan eleştiriler daha da iyi olmasını sağlayacağını biliyoruz ve daha çok seviyoruz. Tekrar tekrar teşekkür ederiz.
  • 19-01-2024, 01:26:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hocam benim çok fazla içime sinmedi. Aşırı fazla görsel var sanki bitki sayfası gibi durmuş. Envatodan daha güzel bir HTML Tema bakabilirsiniz bence hocam. Site açılış hızında diğer arkadaşlara nazaran bir sorun yaşamadım kolay gelsin iyi forumlar.
  • 19-01-2024, 01:27:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Peki arkadaşlar paketler hakkında düşünceleriniz nelerdir ? Uygun mu fazla mi
  • 19-01-2024, 01:32:35
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Paketlerin hem aylık hem yıllık olarak gösteren buton eklenebilir hocam. Herkes direkt yıllık almak istemez performansı görmeden.