Mobilden baktığım kadarıyla yorumlayayım;

En başta site hızı düşük. İkincisi arayüz olarak bana göre yetersiz. Yani son kullanıcı sonuca bakar. Arkaplanda ne olduğunu bilmez. Görseller ile göstereyim.

1-)


"Alan adı ara" butonunun yazısı kayık.

2-)



Bu Alan da bozuk.

3-)

Bu alan da çok gözüme güzel görünmedi. Yazılar kayboluyor gibi geliyor.

Eleştirimi olumlu anlayıp düzeltin lütfen. "Son kullanıcı" olarak yorumluyorum.