Mobilden baktığım kadarıyla yorumlayayım;
En başta site hızı düşük. İkincisi arayüz olarak bana göre yetersiz. Yani son kullanıcı sonuca bakar. Arkaplanda ne olduğunu bilmez. Görseller ile göstereyim.
1-)
"Alan adı ara" butonunun yazısı kayık.
2-)
Bu Alan da bozuk.
3-)
Bu alan da çok gözüme güzel görünmedi. Yazılar kayboluyor gibi geliyor.
Eleştirimi olumlu anlayıp düzeltin lütfen. "Son kullanıcı" olarak yorumluyorum.