ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açılma hızı yavaş hocam, tasarımsal olarak fena değil. Geliştirilmesi gereken yerler var. İyi çalışmalar.
Hizlanndirmayla ilgili farkındayız çalışmalarımız devam ediyor görüşünüz için çok teşekkür ederim