• 18-01-2024, 03:17:07
    #1
    Merhabalar bundan yaklaşık 130 gün önce stripe hesabım kapanmıştı, 120gün sorun olmadığı takdirde bakiyemizi gönderiyorlar normalde, 120 gün dolunca hesaba girdim ve hesabımda son tarihi geçmiş bir doğrulama görevi gördüm, güya bunlar bana ocak başında mail atmışlar da ben dönüş yapmamışım bu sebeple ödemelerin ve transferlerin durdurulduğu yazıyor, bana kesinlikle hiçbir şekilde mail atmadılar yalan söylüyorlar, sanırım süreci uzatarak parayı daha yine alıkoymak için yalandan bir "doğrulama yapmadın" hikayesi yazmışlar. Ben yasal süreyi(120gün) sorunsuzca bekledim ve bu süreçte herhangi bir dispute veya başka bir problem olmadı. Bu durumdan nasıl kurtulabiliriz, konuyu nereye taşımamız gerekiyor, böyle elini kolunu sallayarak milletin parasına çökemezler heralde.
    tutar yaklaşık 2k €

    Bu konuda bilgisi olan varsa aydınlatırsa cok makbule geçer.
  • 18-01-2024, 03:18:41
    #2
    ebay tarzı ile mi işlem yapmıştınız dropship yani yada amazon felan
  • 18-01-2024, 03:28:25
    #3
    Hesabınızın kapanma gerekçesi nedir? ve yurt dışında mısınız? veya yurt dışında şirketiniz mi var?
  • 18-01-2024, 03:40:14
    #4
    gerekçe tam olarak verilmedi, bizimle çalışmak için gerekli şartları karşılamıyorsunuz dediler bir noktadan sonra öylece verdiler yolu, yurtdışında değilim
  • 18-01-2024, 04:20:35
    #5
    denizzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerekçe tam olarak verilmedi, bizimle çalışmak için gerekli şartları karşılamıyorsunuz dediler bir noktadan sonra öylece verdiler yolu, yurtdışında değilim
    Normalde zaten stripe Türkiye'de hizmet vermiyor. Hesabı nasıl oluşturdunuz?
  • 18-01-2024, 08:58:47
    #6
    Takip
  • 18-01-2024, 09:35:26
    #7
    Gayet de çökebiliyorlar benim 10k ya çöktü USA de bir firma.
    Adamların verdiği cevap yurt dışı vatandaşlarına göndermiyoruz. Neyse ben baya çekim yapmıştım
  • 21-01-2024, 00:32:31
    #8
    DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet de çökebiliyorlar benim 10k ya çöktü USA de bir firma.
    Adamların verdiği cevap yurt dışı vatandaşlarına göndermiyoruz. Neyse ben baya çekim yapmıştım
    60k civarı içeride şu anda aynı kopyala yapıştır mesajı gönderip duruyorlar sizinle calısamayacağız diyorlar paradan haber yok
  • 22-01-2024, 08:33:46
    #9
    denizzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60k civarı içeride şu anda aynı kopyala yapıştır mesajı gönderip duruyorlar sizinle calısamayacağız diyorlar paradan haber yok
    Efsane yüzsüzler sistemin açığını bulup ürün sattım TR'den payoneer üzerinden parayı çekiyordum ne güzel 1-2 yıl devam ettim sonra patladı
    Sonra kurallarını okudum US vatandaşı olman lazımmış. Haklılar ama bizim parayı ödesinler sonra bakalım.
    Neyse yeniden entegre olacağım sisteme bu sefer şirket açtığım için sorun olmayacak
    Hatırladığım kadarıyla 600 USD internet üzerinden satış yaptığında vergi dilimine girmiyorsun ama başka eyaletlerde bu limit yüksekmiş