Gayet de çökebiliyorlar benim 10k ya çöktü USA de bir firma.
Adamların verdiği cevap yurt dışı vatandaşlarına göndermiyoruz. Neyse ben baya çekim yapmıştım
60k civarı içeride şu anda aynı kopyala yapıştır mesajı gönderip duruyorlar sizinle calısamayacağız diyorlar paradan haber yok