Merhabalar bundan yaklaşık 130 gün önce stripe hesabım kapanmıştı, 120gün sorun olmadığı takdirde bakiyemizi gönderiyorlar normalde, 120 gün dolunca hesaba girdim ve hesabımda son tarihi geçmiş bir doğrulama görevi gördüm, güya bunlar bana ocak başında mail atmışlar da ben dönüş yapmamışım bu sebeple ödemelerin ve transferlerin durdurulduğu yazıyor, bana kesinlikle hiçbir şekilde mail atmadılar yalan söylüyorlar, sanırım süreci uzatarak parayı daha yine alıkoymak için yalandan bir "doğrulama yapmadın" hikayesi yazmışlar. Ben yasal süreyi(120gün) sorunsuzca bekledim ve bu süreçte herhangi bir dispute veya başka bir problem olmadı. Bu durumdan nasıl kurtulabiliriz, konuyu nereye taşımamız gerekiyor, böyle elini kolunu sallayarak milletin parasına çökemezler heralde.
tutar yaklaşık 2k €

Bu konuda bilgisi olan varsa aydınlatırsa cok makbule geçer.