denizzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
60k civarı içeride şu anda aynı kopyala yapıştır mesajı gönderip duruyorlar sizinle calısamayacağız diyorlar paradan haber yok
Efsane yüzsüzler sistemin açığını bulup ürün sattım TR'den payoneer üzerinden parayı çekiyordum ne güzel 1-2 yıl devam ettim sonra patladı
Sonra kurallarını okudum US vatandaşı olman lazımmış. Haklılar ama bizim parayı ödesinler sonra bakalım.
Neyse yeniden entegre olacağım sisteme bu sefer şirket açtığım için sorun olmayacak
Hatırladığım kadarıyla 600 USD internet üzerinden satış yaptığında vergi dilimine girmiyorsun ama başka eyaletlerde bu limit yüksekmiş