• 16-01-2024, 21:30:39
    #10
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahım dedenize acil şifalar versin.
    Yaşlılıktan ötürü bazen yaşlılar dayanamıyor narkoz yapılır ise, geri uyanmama ve ölüm riski oluyor tabi hepsine değil, bazen yaşlı birisi kolu kırılıyor ameliyata giriyor narkoz yapılıyor kol yüzünden gidiyor ebedi dünyaya, bu demek oluyorki herkese oluyor, bilemeyiz Allahım öncelikle Acil şifalar versin hayırlısı ile sapasağlam çıksın inşallah
    Allah razı olsun , dedem çok yaşlı sayılmaz aslında 63 yaşında
  • 16-01-2024, 21:31:35
    #11
    4-5 ay önce 6 aylık bebeğim kalp ameliyatı oldu. Kalbi delikti. Çok iyi geçti. Allah'ın izniyle sağ sağlim olur, biter.
  • 16-01-2024, 21:35:06
    #12
    Çok geçmiş olsun hocam. Allahın izniyle atlatır babam olmuştu. Ameliyattan sonra ki süreç çok önemli. Yaşlılarımız biraz inat oluyor ama iyi dinlenmeli, kendine çok dikkat etmeli.
  • 16-01-2024, 21:38:59
    #13
    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4-5 ay önce 6 aylık bebeğim kalp ameliyatı oldu. Kalbi delikti. Çok iyi geçti. Allah'ın izniyle sağ sağlim olur, biter.
    Sağolun hocam , geçmiş olsun size de
  • 16-01-2024, 21:40:46
    #14
    hibrahim05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam. Allahın izniyle atlatır babam olmuştu. Ameliyattan sonra ki süreç çok önemli. Yaşlılarımız biraz inat oluyor ama iyi dinlenmeli, kendine çok dikkat etmeli.
    Allah razı olsun , evet biraz inat ediyorlar size de geçmiş olsun .
  • 16-01-2024, 21:55:43
    #15
    Öncelikle çok geçmiş olsun.

    Annem, Mitral kapak operasyonu geçirdi. Süreç konusunda kafana takılan bilgileri vereyim;

    - Operasyonun yapacak hocanın büyük önemi var. Devlet hastanelerinde ne yazık ki iyi hoca sıkıntısı yaşanıyor.
    - Her operasyonda ölüm riski var. Bu operasyonun büyük bir operasyon olduğunu bilmekte yarar var. Fakat doktorlar operasyon riski ile olmama riskini koyduklarında bu kararı veriyorlar. Risk unsuru hastanın genel yapısına, yaşına göre değişiyor.
    - Operasyon sonrasında yoğun bakımda gözlenecek. İlk 24 saat kritik cerrahi işlem yapılırken makineye bağlı oluyor. Sonra uyandırıyorlar.
    - Açık kalp operasyonlarından sonra ciddi bir enfeksiyon riski var. Süreci inşallah sorunsuz atlattıktan sonra dikkat edin.
    - Türkiye'de çok acayip hocalar var. Anjiyografi yaparken gibi kasıktan girip mitral kapak operasyonu yapan adamlar var. Ben o zaman bilmiyordum. Fakat kapak ve hastaya göre oluyor sanırım.
    - Acıbademde robotik cerrahi ile de yapılabiliyor. Ne kadar az kesi olursa aslında risk o kadar düşük oluyor.
    - Operasyonun detaylarını çok inceleme; Çok fazla kardiyolog ile konuştum. Bunlar onlar için standart rutinler olmuş durumda.

    Allah tez zamanda sağlığına kavuşmayı nasip eylesin kardeşim. Senin durumunu ben çok iyi anlıyorum. Operasyon günü hastane çevresinde 70 bin adım atmıştım. Sağlam dur, Diğer ailedeki kişileri rahatlat. Kafana takılan soru olursa yazabilirsin bana.
  • 16-01-2024, 22:01:09
    #16
    Allah'ın izniyle atlatacak. Rabbim dedenize güç, kuvvet ve acil şifalar versin.
    Sağlık, hastalık, fakirlik, zenginlik herşey bizler için ve herşey gelip geçiyor. Allahın izniyle güzel geçer inşaallah. İçiniz ferah olsun, dualarım sizlerle tüm şifa bekleyenlerle.
  • 16-01-2024, 22:13:17
    #17
    SlaveMX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle çok geçmiş olsun.

    Annem, Mitral kapak operasyonu geçirdi. Süreç konusunda kafana takılan bilgileri vereyim;

    - Operasyonun yapacak hocanın büyük önemi var. Devlet hastanelerinde ne yazık ki iyi hoca sıkıntısı yaşanıyor.
    - Her operasyonda ölüm riski var. Bu operasyonun büyük bir operasyon olduğunu bilmekte yarar var. Fakat doktorlar operasyon riski ile olmama riskini koyduklarında bu kararı veriyorlar. Risk unsuru hastanın genel yapısına, yaşına göre değişiyor.
    - Operasyon sonrasında yoğun bakımda gözlenecek. İlk 24 saat kritik cerrahi işlem yapılırken makineye bağlı oluyor. Sonra uyandırıyorlar.
    - Açık kalp operasyonlarından sonra ciddi bir enfeksiyon riski var. Süreci inşallah sorunsuz atlattıktan sonra dikkat edin.
    - Türkiye'de çok acayip hocalar var. Anjiyografi yaparken gibi kasıktan girip mitral kapak operasyonu yapan adamlar var. Ben o zaman bilmiyordum. Fakat kapak ve hastaya göre oluyor sanırım.
    - Acıbademde robotik cerrahi ile de yapılabiliyor. Ne kadar az kesi olursa aslında risk o kadar düşük oluyor.
    - Operasyonun detaylarını çok inceleme; Çok fazla kardiyolog ile konuştum. Bunlar onlar için standart rutinler olmuş durumda.

    Allah tez zamanda sağlığına kavuşmayı nasip eylesin kardeşim. Senin durumunu ben çok iyi anlıyorum. Operasyon günü hastane çevresinde 70 bin adım atmıştım. Sağlam dur, Diğer ailedeki kişileri rahatlat. Kafana takılan soru olursa yazabilirsin bana.
    Allah razı olsun , anjiyo yaparken ilk koldan denemişler olmayınca kasıktan girmişler. Peki iyileşmesi ne kadar sürer ameliyat sonrası
  • 16-01-2024, 22:14:17
    #18
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'ın izniyle atlatacak. Rabbim dedenize güç, kuvvet ve acil şifalar versin.
    Sağlık, hastalık, fakirlik, zenginlik herşey bizler için ve herşey gelip geçiyor. Allahın izniyle güzel geçer inşaallah. İçiniz ferah olsun, dualarım sizlerle tüm şifa bekleyenlerle.
    Amin , Allah razı olsun sizden hocam