hibrahim05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun hocam. Allahın izniyle atlatır babam olmuştu. Ameliyattan sonra ki süreç çok önemli. Yaşlılarımız biraz inat oluyor ama iyi dinlenmeli, kendine çok dikkat etmeli.
Allah razı olsun , evet biraz inat ediyorlar size de geçmiş olsun .