KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4-5 ay önce 6 aylık bebeğim kalp ameliyatı oldu. Kalbi delikti. Çok iyi geçti. Allah'ın izniyle sağ sağlim olur, biter.
Sağolun hocam , geçmiş olsun size de