Isınma Sorununa Çözüm!
32
●2.260
- 15-01-2024, 00:46:04Herkese selamlar iyi geceler, 3 ay önce İstanbuldan bi ege kasabasına taşındım, her şey çok güzel alıştım fakat doğalgaz yok abi, klimayla ısınma sağlıyorum fakat yok, alet 20 dakika sıcak atıyor (hissetmiyosun onuda) 25 dakika dinlenmeye alıp içerdeki soğuk havayı tekrar üfürüyor, bilgisayar başında elim ayağım vücudum buz kesiyor. Buna nasıl bir çözüm yol bulabilirim? Ufo gibi elektrikli alet var fakat malum felaket fatura getiriyor klimaya nazaran, klima eski yenileride pahalı ki yenilesek kesin çözüm olur mu bilemiyorum bu dinlenme muhabbeti çoğu klimada varmış sanırsam, şuanda battaniyeyi üstüme atmış bu konuyu açıyorum umarım orta yolu buluruz (Zatüreye yakalanmazsam)
- 15-01-2024, 00:48:05Yeni bir bina hocam ve ara kat, kömür soba için hem yeterli alan yok (1+1) hemde zaten ona elverişli değilsacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2024, 00:49:42benimkide hep 30 da hocamsaqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2024, 00:50:48hahahahaha yalnız onu söyleyemiyoruzM4M1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
