Konu
Isınma Sorununa Çözüm!
15-01-2024, 00:49:16
#6
saqi
Klimayı 30'a ayarlayınca hamam gibi yapıyor içerisini. Normalde doğalgaz kullanıyoruz ama klima açtığım zamanlarda oldu. Sizin klimada bir problem olmasın?