saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klimayı 30'a ayarlayınca hamam gibi yapıyor içerisini. Normalde doğalgaz kullanıyoruz ama klima açtığım zamanlarda oldu. Sizin klimada bir problem olmasın?
benimkide hep 30 da hocam