• 15-01-2024, 00:46:04
    #1
    Herkese selamlar iyi geceler, 3 ay önce İstanbuldan bi ege kasabasına taşındım, her şey çok güzel alıştım fakat doğalgaz yok abi, klimayla ısınma sağlıyorum fakat yok, alet 20 dakika sıcak atıyor (hissetmiyosun onuda) 25 dakika dinlenmeye alıp içerdeki soğuk havayı tekrar üfürüyor, bilgisayar başında elim ayağım vücudum buz kesiyor. Buna nasıl bir çözüm yol bulabilirim? Ufo gibi elektrikli alet var fakat malum felaket fatura getiriyor klimaya nazaran, klima eski yenileride pahalı ki yenilesek kesin çözüm olur mu bilemiyorum bu dinlenme muhabbeti çoğu klimada varmış sanırsam, şuanda battaniyeyi üstüme atmış bu konuyu açıyorum umarım orta yolu buluruz (Zatüreye yakalanmazsam)
  • 15-01-2024, 00:47:03
    #2
    soba kurabilirsiniz hocam en mantıklısı
  • 15-01-2024, 00:47:51
    #3
  • 15-01-2024, 00:48:05
    #4
    sacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soba kurabilirsiniz hocam en mantıklısı
    Yeni bir bina hocam ve ara kat, kömür soba için hem yeterli alan yok (1+1) hemde zaten ona elverişli değil
  • 15-01-2024, 00:49:16
    #6
    Klimayı 30'a ayarlayınca hamam gibi yapıyor içerisini. Normalde doğalgaz kullanıyoruz ama klima açtığım zamanlarda oldu. Sizin klimada bir problem olmasın?
  • 15-01-2024, 00:49:42
    #7
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klimayı 30'a ayarlayınca hamam gibi yapıyor içerisini. Normalde doğalgaz kullanıyoruz ama klima açtığım zamanlarda oldu. Sizin klimada bir problem olmasın?
    benimkide hep 30 da hocam
  • 15-01-2024, 00:50:12
    #8
    komşularınıza sorun hocam konunun başını okuyunca insanın aklında klasik müstakil köy evi geldi şimdi 1+1 yeni bina diyince bi şaşırdım bu nerenin kasabası
  • 15-01-2024, 00:50:48
    #9
    M4M1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komşularınıza sorun hocam konunun başını okuyunca insanın aklında klasik müstakil köy evi geldi şimdi 1+1 yeni bina diyince bi şaşırdım bu nerenin kasabası
    hahahahaha yalnız onu söyleyemiyoruz