• 13-01-2024, 09:34:04
    #1
    X firmasinda satiş temsilcisi olarak çalişiyorum cumartesi günleride çalişiyoruz isteksizde olsa sizde durumlar nedir? :d
  • Kabul Edilen Cevap
    • "Cumartesi günleri sadece Türkler ve eşekler, Pazar sadece Türkler çalışır." (Ruslar böyle diyo)
  • 13-01-2024, 09:37:53
    #2
    Bizde çalışıyoruz ama isteksizce değil, keyifle hocam.
    Cumartesi sendromu yoktur, işini sevmeyen insan vardır.
  • 13-01-2024, 09:39:27
    #3
    Saat 9.30, normalde bu saatte uyanmam fakat uyku kaçtı.

    Kendimize çalıştığımızdan ötürü gün saat tarih önemi yok. Mücadeleye devam
  • 13-01-2024, 09:42:21
    #4
    Memurlar yatıyor.
    Özel sektör çalışıyor. (bankalar hariç)
    Cumartesi Kaldırılmalı.

    Bende hiç sevmiyorum cumartesi çalışmayı yarım gün çalışmak için tüm günün ziyan oluyor.
  • 13-01-2024, 09:46:27
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    "Cumartesi günleri sadece Türkler ve eşekler, Pazar sadece Türkler çalışır." (Ruslar böyle diyo)
  • 13-01-2024, 09:50:48
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Cumartesi günleri sadece Türkler ve eşekler, Pazar sadece Türkler çalışır." (Ruslar böyle diyo)
    Ruslar ortadoguyu gormemis

    Hocam kuveytte yasiyorum sadece cuma tatil, cmt yarim gun. memurlara cuma cmt tatil...
  • 13-01-2024, 09:51:13
    #7
    Pazar günü bari çalışmıyoruz diye seviniyorum
  • 13-01-2024, 09:56:02
    #8
    13:00'e kadar biz de çalışıyoruz.