Cumartesi çalışmak - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Cumartesi çalışmak
18
●
624
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Cumartesi çalışmak
1
2
3
15-01-2024, 08:37:50
#19
wburaak
Padre adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cumartesi çalışmak gereksiz, yazık insanlara.
24 saat dinlenmeye vakit oluyor 10 saati uyuyarak geçiyor zaten büyük çile hocam
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler