• 13-01-2024, 10:00:48
    #10
    haftanın 7 günü 12 saat çalıştığımı bilirim izini geçtim 😂
  • 13-01-2024, 10:15:53
    #11
    Özel sektördeyim, cumartesi günleri yarım gün çalışıyoruz. Ortamdan, arkadaşlarımdan ve işimden dolayı büyük keyifle geliyorum Ofisten selamlar
  • 13-01-2024, 10:17:29
    #12
    Tam gaz çalışmaya devam hocam.

    Herkese iyi çalışmalar dilerim
  • 13-01-2024, 10:29:38
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maalesef can sıkıyor. Benim izinler bazen haftaiçi bazen haftasonu değişiyor. Bugün tüm yarın yarında gece çalışacağım.
  • 13-01-2024, 10:40:19
    #14
    Eski çalıştığım şirket aklıma geldi, pazar tatildi, şimdi kendimize çalışıyoruz pazar da tatil değil. Hiçbir önemi yok
  • 13-01-2024, 10:44:29
    #15
    8 6 calisiiyorum o yuzden cumartesi pazar tatil 😀 cumartesi gidersem 2 katı mesai
  • 13-01-2024, 11:44:30
    #16
    Ben de haftalık 45 saati doldurduğum için cumartesi pazar tatil oluyor. Ne iş yaparsan yap haftada en az iki gün tatilin olmalı.
  • 13-01-2024, 15:30:31
    #17
    Cumartesi çalışmak gereksiz, yazık insanlara.
  • 15-01-2024, 08:36:15
    #18
    özeti bu oldu sanırım