Cumartesi çalışmak - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Cumartesi çalışmak
18
●
624
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Cumartesi çalışmak
1
2
3
13-01-2024, 10:00:48
#10
TheMete
haftanın 7 günü 12 saat çalıştığımı bilirim izini geçtim 😂
13-01-2024, 10:15:53
#11
Sergion
Özel sektördeyim, cumartesi günleri yarım gün çalışıyoruz. Ortamdan, arkadaşlarımdan ve işimden dolayı büyük keyifle geliyorum
Ofisten selamlar
13-01-2024, 10:17:29
#12
logonukesfet
Tam gaz çalışmaya devam hocam.
Herkese iyi çalışmalar dilerim
13-01-2024, 10:29:38
#13
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Maalesef can sıkıyor. Benim izinler bazen haftaiçi bazen haftasonu değişiyor. Bugün tüm yarın yarında gece çalışacağım.
13-01-2024, 10:40:19
#14
Scripter
Eski çalıştığım şirket aklıma geldi, pazar tatildi, şimdi kendimize çalışıyoruz pazar da tatil değil. Hiçbir önemi yok
13-01-2024, 10:44:29
#15
yasin26es
8 6 calisiiyorum o yuzden cumartesi pazar tatil 😀 cumartesi gidersem 2 katı mesai
13-01-2024, 11:44:30
#16
neto
Ben de haftalık 45 saati doldurduğum için cumartesi pazar tatil oluyor. Ne iş yaparsan yap haftada en az iki gün tatilin olmalı.
13-01-2024, 15:30:31
#17
Padre
Cumartesi çalışmak gereksiz, yazık insanlara.
15-01-2024, 08:36:15
#18
wburaak
DOS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=9GyYxctMt5Y
özeti bu oldu sanırım
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler