Memurlar yatıyor.
Özel sektör çalışıyor. (bankalar hariç)
Cumartesi Kaldırılmalı.

Bende hiç sevmiyorum cumartesi çalışmayı yarım gün çalışmak için tüm günün ziyan oluyor.