Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Covid aşısı olanlar bakabilir mi ?
42
●1.932
- 10-01-2024, 15:17:00Sigara tüketimin 13 yaşlara indiği, protein alamayıp sürekli makarna, ekmek ile beslenilen ülkede hele ki hazır gıdaların (işlenmiş vs.) rağbet gördüğü bir ülkede kalp sorunu olmasında ne olsun? Kalp sorunu yaşayan genç ifadenize ithafen yazdım.
- 10-01-2024, 15:17:293 doz oldum hem de en çipli olan alman aşısından.
Zırt pırt soğuk algınlığı, grip v.s. olan biri değilim her kış 1 yada 2 kez hastalanırım o da 2 maksimum 3 gün sürer, aşı olduktan sonraki 2 senede değişen bir şey olmadı bu kış ilk kez grip oldum geçen ay 3 günde de atlattım. - 10-01-2024, 22:24:08Ben hem hacamat oldum hem de ısırgan otu çorbası yedim bol bol. hacamat beni çok rahatlattı kesinlikle aşıya karşı etkisi var mı bilemem ama o amaçla yaptırmıştım.escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2024, 13:51:33tamamında sıkıntı çıktı he vay be...SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle