3 doz oldum hem de en çipli olan alman aşısından.
Zırt pırt soğuk algınlığı, grip v.s. olan biri değilim her kış 1 yada 2 kez hastalanırım o da 2 maksimum 3 gün sürer, aşı olduktan sonraki 2 senede değişen bir şey olmadı bu kış ilk kez grip oldum geçen ay 3 günde de atlattım.