Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son dönemlerde çok fazla kalp sorunu yaşayan görüyorum genç yaşta, yine bundan sebep çok vefat edenler de oluyor. Şuan aşırı derecede influenza teşhisi konan var. Böbrek, safra kesesi problemi yaşayanlar görüyorum. Bilmiyorum algıda seçicilik midir de.. birinden bi rahatsızlık duyduğumuzda ardısıra onlarcasını duyar oldum. Aşılardan sebep olduğunu söyleniyor.. ne denli doğru tartışılır.. sonumuz hayır olsun…
Sigara tüketimin 13 yaşlara indiği, protein alamayıp sürekli makarna, ekmek ile beslenilen ülkede hele ki hazır gıdaların (işlenmiş vs.) rağbet gördüğü bir ülkede kalp sorunu olmasında ne olsun? Kalp sorunu yaşayan genç ifadenize ithafen yazdım.