• 08-01-2024, 13:25:20
    #1
    Merhaba, ilgilendiğim 100'den fazla bilgisayar var bu bilgisayarların şifreleri hepsinin farklı. Bu kadar şifreyi kafamda tutamayacağımdan ve her seferinde bir yerden bakıp girmek zor olduğundan bunun için bir yöntem var mıdır? Ütopik olacak belki ama ne bileyim 1 flash belleğe bir şeyler ayarlayıp onu takınca direkt şifreyi girmesi vb. vb. gibi.
  • 08-01-2024, 13:26:23
    #2
    Instagram mavi tik✅
    direk bilgisayar kilidini flash olarak ayarlayabilirsiniz flash takılınca kilit açılır
  • 08-01-2024, 13:27:54
    #3
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk bilgisayar kilidini flash olarak ayarlayabilirsiniz flash takılınca kilit açılır
    Benden başka da bilgisayarları kullananlar var hocam hem şifre hem flash olarak ayarlayabilir miyiz? Bir de birden fazla bilgisayarı tek flash belleğe ayarlamam mümkün olur mu?
  • 08-01-2024, 13:36:14
    #4
    meaciftel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, ilgilendiğim 100'den fazla bilgisayar var bu bilgisayarların şifreleri hepsinin farklı. Bu kadar şifreyi kafamda tutamayacağımdan ve her seferinde bir yerden bakıp girmek zor olduğundan bunun için bir yöntem var mıdır? Ütopik olacak belki ama ne bileyim 1 flash belleğe bir şeyler ayarlayıp onu takınca direkt şifreyi girmesi vb. vb. gibi.
    Active directory ile bunu yapmanız mümkün olur
  • 08-01-2024, 13:55:35
    #5
    tüm sistemi Active Directory ile yönetebilirsin.
  • 08-01-2024, 17:34:09
    #6
    Merhaba
    Hepsinin isletim sistemleri ve network altyapiniz hakkinda ayrintili bilgi verirseniz yardimci olmaya calisiriz.
    Makinalar dc yapisinda gibi
  • 08-01-2024, 18:10:39
    #7
    alperenalpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Active directory ile bunu yapmanız mümkün olur
    Active directory yapısı yok maalesef hocam o konuda kendimi geliştirmem gerekiyor.

    P1anist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüm sistemi Active Directory ile yönetebilirsin.
    Active directory yapısı yok maalesef hocam o konuda kendimi geliştirmem gerekiyor.

    onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Hepsinin isletim sistemleri ve network altyapiniz hakkinda ayrintili bilgi verirseniz yardimci olmaya calisiriz.
    Makinalar dc yapisinda gibi
    Hepsinin işletim sistemi Windows 2 farklı ağ üzerinde çalışıyorlar.
  • 08-01-2024, 18:15:02
    #8
    meaciftel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Active directory yapısı yok maalesef hocam o konuda kendimi geliştirmem gerekiyor.

    Active directory yapısı yok maalesef hocam o konuda kendimi geliştirmem gerekiyor.

    Hepsinin işletim sistemi Windows 2 farklı ağ üzerinde çalışıyorlar.
    En basit yontem hepsine sizin kullanacaginiz user acip sifrelerini ayni yapmak.