Active directory ile bunu yapmanız mümkün olur
Active directory yapısı yok maalesef hocam o konuda kendimi geliştirmem gerekiyor.
tüm sistemi Active Directory ile yönetebilirsin.
Active directory yapısı yok maalesef hocam o konuda kendimi geliştirmem gerekiyor.
Merhaba
Hepsinin isletim sistemleri ve network altyapiniz hakkinda ayrintili bilgi verirseniz yardimci olmaya calisiriz.
Makinalar dc yapisinda gibi
Hepsinin işletim sistemi Windows 2 farklı ağ üzerinde çalışıyorlar.