alperenalpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Active directory ile bunu yapmanız mümkün olur
Active directory yapısı yok maalesef hocam o konuda kendimi geliştirmem gerekiyor.

P1anist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tüm sistemi Active Directory ile yönetebilirsin.
Active directory yapısı yok maalesef hocam o konuda kendimi geliştirmem gerekiyor.

onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Hepsinin isletim sistemleri ve network altyapiniz hakkinda ayrintili bilgi verirseniz yardimci olmaya calisiriz.
Makinalar dc yapisinda gibi
Hepsinin işletim sistemi Windows 2 farklı ağ üzerinde çalışıyorlar.