Active directory yapısı yok maalesef hocam o konuda kendimi geliştirmem gerekiyor.
Active directory yapısı yok maalesef hocam o konuda kendimi geliştirmem gerekiyor.
Hepsinin işletim sistemi Windows 2 farklı ağ üzerinde çalışıyorlar.
En basit yontem hepsine sizin kullanacaginiz user acip sifrelerini ayni yapmak.