meaciftel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Active directory yapısı yok maalesef hocam o konuda kendimi geliştirmem gerekiyor.

Active directory yapısı yok maalesef hocam o konuda kendimi geliştirmem gerekiyor.

Hepsinin işletim sistemi Windows 2 farklı ağ üzerinde çalışıyorlar.
En basit yontem hepsine sizin kullanacaginiz user acip sifrelerini ayni yapmak.