Hani araç fiyatları düşecekti?
63
●2.946
- 06-01-2024, 01:28:235 kazanirken 2 kredi oduyordum. Simdi 50 kazanirken 20 kredi oduyorum. Fiyat dusmesi icin bir sebep yok. Ortada balon da yok. Hersey gayet normal bu enflasyon rakamlarına göre
- 06-01-2024, 01:38:43Bence tam tersi değerlenir araçları. Eski araçlar iyi araçlardan daha pahalıeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2024, 02:47:34Hocam şahine 200 bin lira istiyorlarSmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
araç piyasası boğa sezonu yaşıyor resmen çok pahalı 2. el araçlar tamam sıfıra 2 3 milyonu da verirsin de 2. el 2010 model altı arabalara noluyooo yani
- 06-01-2024, 03:00:10hocam almasalar düzelecektedavo68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onunda talebi çok. ben bu süreçte ticari araçlara yöneldim. vergisi az, yakıtı düşük. Tek sorunu vize yıldan yıla. (vize parası değil gidip gelmek eziyet )
Bu süreçte 1 tane ford courier 2022
1 tane fiat fiorino 2023
wv cady otomatik life 2023 aldım.
Hepsinden para kazandım (enflasyona karşı yoksa üstüne falan satmadım tanıdıklara gitti)
avrupada bu arabalar aile arabası olarak geçiyor. talepleri de çok fazla. bizde ticari olduğu için korkuyorlar ancak vergisi çok uygun oluyor. gidip 200bine şahin alacağına 2007-2008 fiorino alsa bin kat daha iyidir. Dayanıklılık zaten şahinde yokta fiorina da en azından bir tık iyidir. fiorino nemo bipper hepsi aynı eski modellerde