Hocam şahine 200 bin lira istiyorlar

araç piyasası boğa sezonu yaşıyor resmen çok pahalı 2. el araçlar tamam sıfıra 2 3 milyonu da verirsin de 2. el 2010 model altı arabalara noluyooo yani
hocam almasalar düzelecekte

Onunda talebi çok. ben bu süreçte ticari araçlara yöneldim. vergisi az, yakıtı düşük. Tek sorunu vize yıldan yıla. (vize parası değil gidip gelmek eziyet )
Bu süreçte 1 tane ford courier 2022
1 tane fiat fiorino 2023
wv cady otomatik life 2023 aldım.
Hepsinden para kazandım (enflasyona karşı yoksa üstüne falan satmadım tanıdıklara gitti)
avrupada bu arabalar aile arabası olarak geçiyor. talepleri de çok fazla. bizde ticari olduğu için korkuyorlar ancak vergisi çok uygun oluyor. gidip 200bine şahin alacağına 2007-2008 fiorino alsa bin kat daha iyidir. Dayanıklılık zaten şahinde yokta fiorina da en azından bir tık iyidir. fiorino nemo bipper hepsi aynı eski modellerde