SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam araç fiyatları düşüyor veya sabit kalıyor ancak euro dolar bandında ki hareketler her zaman etkiliyor araç piyasasını. Şuan alım satım az ona rağmen fiyatlar bu şekilde. biraz faizler rahatlasın yine kimse tutamaz araç piyasasını. Tabi eskisi gibi sıfırdan daha pahalıya satılmaz da
Hocam şahine 200 bin lira istiyorlar araç piyasası boğa sezonu yaşıyor resmen çok pahalı 2. el araçlar tamam sıfıra 2 3 milyonu da verirsin de 2. el 2010 model altı arabalara noluyooo yani